TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit LGB a Madrid [jose07]

Ir abajo 
+13
peps
FACTOR
jaume
ostman
TramBlau
manolo0101
bantren
MALLET73
Sisu
Pau
josepmaria
Olot
jose07
17 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 4:55 am

Hola a tots, perdoneu que no hagi postejat res des que em vaig d'alta però la veritat és que em per una mica el català. Ja veig que el traductor de google sembla relativament encertat. El cas és que crec que el català ha de ser bastant fàcil d'aprendre si més de llegir i com m'he atrevit amb l'italià, una mica de francès i ara estudi alemany, seria qüestió de posar-me una mica.

Prou de preàmbuls, com he posat aquesta info en el fòrum de Railwaymania, escales grans, la comparteixo aquí també amb vosaltres i us deixo un link amb fotos de la meva circuit de LGB que tinc pels voltants de Madrid. Vaig començar amb ell l'estiu del 2010 i poc a poc he aconseguit que circulin trens i vagi agafant una mica d'aparença real i no només de joguina.

La propera fase que estic pendent d'executar és l'automatització dels recorreguts principals amb detectors de presència. El sistema digiltal que ús és Massoth, tinc una central 1200Z que va bé, amb el seu comandament de control Dimax. També són d'Massoth els decoders de desviacions.

Ja em direu si el traductor es porta bé o és un xurro.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0624rt

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0626rd

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0627rl

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0629r

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0631rd

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0638rf


Editat per darrera vegada per jose07 el Ds Des 12, 2015 11:36 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 5:09 am

El traductor va de meravella, Jose. Ho has fet fantàsticament be, i jo et felicito.

Estic molt content de veure el teu circuit aquí. Jo ja el coneixia del fòrum ARENALES RAILWAY, però al desaparèixer aquest fòrum ja no vaig tenir més noticies del teu circuit.

Per cert, veig que ha anat evolucionant. El teu circuit és extraordinari, i de veritat que me'n alegro molt de veure aquestes fotos aquí. És fantàstic que vulguis compartir-lo amb nosaltres.

MOLTES GRÀCIES !!!

I per cert, ben vingut al fòrum ! Benvingut

PS: efectivament el català no pot ser pas difícil d'aprendre si ja parles italià, i francès, ja que tens la base llatina més que suficient per entendre'l sense problema. Si hi estas interessat segur que tots nosaltres estarem contents de poder-te ajudar amb el que calgui.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: El meu circuit LGB a Madrid   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 5:16 am



Benvingut Jose,

Jo també trobo que ho fas de meravella, el català i el tren!

Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 5:27 am

Trobo molt interessant aquest circuit.

M'agrada molt! Com molts dels cicuits que veuràs en aquest fòrum que també estan molt bé. Has comentat que utilitzes una central 1200Z de massoth amb el seu corresponent comandament. Jo m'estic informant sobre aquesta marca perquè trobo força interessant el sistema digital que ofereix la marca tot i que de moment estic amb sistema analògic. Ens podries donar més informació sobre la instalació del teu circuit? Saps d'algún lloc d'espanya on venguin aquest tipus de productes de la marca massoth o ho has comprat per internet?

Et dono la benvinguda al fòrum i estic segur que et trobaràs molt còmode aquí ja sigui en l'idioma que sigui!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 5:39 am

Hola Jose, benvingut. Me n'alegro que l'idioma no hagi estat un problema per tu i poguem compartir experiències tots plegats.
Benvingut

Per cert, quan puguis penja més fotos! smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 6:00 am

Sisu escrigué:
Hola Jose, benvingut. Me n'alegro que l'idioma no hagi estat un problema per tu i poguem compartir experiències tots plegats.
Benvingut

Per cert, quan puguis penja més fotos! smiley-angelic004

idem! idem!! Benvingut formidable Fotos! Fotos!

un bon circuit!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 7:02 am


Benvingut Jose

M´agrada el teu circuit .

La rotonda esta mol ben ambientada, de quina marca es.

Quines proporcions te el circuit , pots trens llargs.

Si amb alguna cosa et puc ajudar ja pots contar

Graciàs per.compartir las fotos amb nosaltres i felicitats.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
manolo0101
Trenjardinaire
manolo0101


Ubicació : Lliçà d'Amunt
Edat : 55
Data d'inscripció : 16/09/2009
Nombre de missatges : 285

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 7:54 am

Very Happy Very Happy
Aquestes llosetes em sonaven, de quan l'arenales


Salutacions

Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 8:44 am

Moltes gràcies a tots per la benvinguda.

En aquest link (http://imageshack.us/user/zamorano07) veure les fotos que tenia a Arenales perquè veieu la construcció del circuit, inclòs una mica de cablejat i elements de control. També podeu veure a la primera foto el diagrama del circuit, és molt senzill, és un oval amb una zona de recorregut on les vies d'anada i tornada van en paral · lel. Té tres estacions una a cada extrem i una altra de pas entre les dues.

El circuit segueix la tanca posterior d'una parcel · la de mil metres gairebé quadrada (33mx33m). Les estacions dels extrems estan separades uns 40 metres i el total de metres de vies ha d'estar entre els 90 i 100 metres.

Gairebé tots els desviaments són LGB de ràdio 3, només hi ha desviaments de Ràdio 1 a la zona de maniobres i hi ha un altre de ràdio 5 en una via que circula per darrere de l'estació de pas. Tampoc hi ha corbes de radi 1, tot és ràdio 3 o més excepte petites excepcions.

La plataforma giratòria és de Pola, crec que lamentablement ha deixat de fabricar-la. Està modificada seguint una solució aportada per un col · lega alemany i encara no està operativa però espero que a curt termini ia funcioni normalment.

Té dues tirades de cable per corrent digital, per poder posar la central i un booster sobre circuits independents. Ara mateix amb la central en tinc prou i tots dos circuits estan units. A més tinc dues tirades per corrent d'il · luminació a 12v dc i 19v dc.

La part elèctrica consta de dues tirades de cable per corrent digital, el circuit està seccionat en dues parts per alimentar una part des de la central i l'altra des d'un booster. En aquests moments les tinc connectades i sol ús la central. També hi ha dues línies addicionals per portar el corrent d'il · luminació, un a 12v dc i una altra a 19v dc.

La part digital consta d'una central Massoth de 12 amperes (1200Z) amb dos comandaments de control Dimax per dos operadors. A més tinc dos bucles de retorn i els decoders de control de desviaments, de la mateixa marca. Tots els desviaments estan operatius des de la central. Tinc en estudi l'automatització de trajectes amb detectors de Massoth i la instal · lació de semàfors (d'un fabricant barat alemany) amb control LDT.

El distribuïdor de Massoth a Espanya és Lütjens (crec que el coneixeu), i he pogut comprar alguna cosa a la meva botiga habitual. No obstant això l'experiència ha estat dolenta. El temps de lliurament de l'encàrrec és molt superior al d'eBay, i el preu també (em vaig enfadar bastant amb una compra al veure que el preu era força superior al de llista del fabricant, m'ha passat també amb algun article de Pola).

Perdó pel rotllo que hos he deixat anar.
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:17 am

Gràcies per les fotos, Jose.

Efectivament Pola va deixar de fabricar la placa giratòria. És una llàstima.

Jo no coneixia l'esquema del teu circuit. Realment és un projecte ambiciós, de mides respectables, i amb una instal·lació elèctrica que imagino complexa.

Què és el control LDT, Jose?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:22 am

Benvingut al fòrum, i felicitats per la teva gran circuit super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:34 am

Gràcies Olot i TramBlau pels vostres comentaris.
També he vist els vostres circuits i iniciatives i estan molt bé.
LDT el coneixereu perquè el distribueix Aguilo. Aquest és el link a la pàgina de LDT:http://www.ldt-infocenter.com/shop/en/home/. Si sóc "manetes" podeu comprar els elements en kit i muntar, surt molt més econòmic.
Salutacions
Jose
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:36 am

Benvingut José!

Tens un molt bon circuit, haurem de mirar detingudament totes les teves fotos... Que també podries posar aquí...

Espero que intercanviem experiencies en la digitalització del teu circuit...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:41 am

jose07 escrigué:
Gràcies Olot i TramBlau pels vostres comentaris.
També he vist els vostres circuits i iniciatives i estan molt bé.
LDT el coneixereu perquè el distribueix Aguilo. Aquest és el link a la pàgina de LDT:http://www.ldt-infocenter.com/shop/en/home/. Si sóc "manetes" podeu comprar els elements en kit i muntar, surt molt més econòmic.
Salutacions
Jose

Gràcies per la resposta. Jo no coneixia pas aquest sistema. En el digital sóc el més absolut ignorant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:08 am

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/197/parqueinftrazado02s.jpg

Amb el permís del José... Incrusto l'esquema del circuit... Què és grandiòs...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:12 am

Si, precisament jo també me'l estava mirant...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:15 am

Olot escrigué:
Si, precisament jo també me'l estava mirant...

Però amb l'ipad no he sabut mostrar la foto... Enlloc del link...
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:23 am

No hi ha problema Ostman, només que es veu el link però no la imatge, a veure si ho puc posar i així es veu millor. Ara que em fixo he de actualitzar el circuit ja que la part de maniobres de l'estació de l'Alzina (esquerra) està força canviada.
Salutacions
Jose

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Parqueinftrazado02s
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:24 am

Genial Jose, això és el que volia fer...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:25 am

Bravo !

Gràcies. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 10:26 am

Benvingut. Gracies per compartir aficio, el teu circuit i experiencies.
Gracies per les imatges. Molt bo.
Tornar a dalt Ir abajo
FACTOR
Trenjardinaire
FACTOR


Ubicació : BARCELONA
Edat : 78
Data d'inscripció : 08/12/2009
Nombre de missatges : 476

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 11:03 am

José.- Benvingut-Gracies per les fotos-Circuit fabulos.

Salutacions.-Jaume. super12
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 7:21 pm

Benvingut Jose,tens un circuit fantastic

t`havia seguit en el foro d`arenales iveig que ha canviat

moltissim ,enorabona i ven retrobat

salutacions

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDt Maig 28, 2013 12:56 am

Déu n'hi do amb el circuit, és gran i complex, moltes felicitats. Ja ens ensenyaràs quin material hi circula.
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitimeDv Jun 07, 2013 8:27 am

Sisu escrigué:
Déu n'hi do amb el circuit, és gran i complex, moltes felicitats. Ja ens ensenyaràs quin material hi circula.

Gràcies pel vostre rebuda, s'agraeix.

Respecte a la pregunta sobre material rodant, m'encanta el material suís i tinc tant màquines elèctriques com de vapor (menys) i alguna dièsel. Com el material de Piko és barat també tinc un parell de Taurus que desentonen una mica amb el material.

A les primeres fotos ja veieu 1 Ge4/4-II Samedan amb so i una altra Ge4/4-III Centenari del Albula, també amb so. També podeu veure una Mak neta vies, va fenómena i la dono un parell de voltes abans de començar a rodar.

La BR194 de Piko (tipus kokodrilo) no em convenç, no passa bé pels desviaments de radi 3 LGB, i pels de radi 1 pitjor, no sé si algú de vosaltres ha fet una mica de cirurgia en els boggies perquè girin més.

D'vagons tinc una mica de tot, m'agraden els refrigerats de COOP, i tinc una composició de treball en l'via que l'he de fer unes fotos. Ja us aniré posant més fotos a mesura que posi les coses a rodar.

Salutacions
Jose

PD: la meva última adquisició: Ge4/4-III UNESCO
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Img0037rm
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu circuit LGB a Madrid [jose07] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit LGB a Madrid [jose07]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» El meu circuit [Bantren]
» La estació de Madrid-Goya a escala IIm / G / 1/22,5
» Locomotora Berga i locomotora Madrid-Almorox
» El circuit d'en Quim
» El circuit d'en Jaume [Factor]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: