TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava

Ir abajo 
+8
Martyn
jordi
Maxx_Rivoli
MALLET73
TramBlau
Olot
Sisu
alejandro sasplugas
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDj Jun 18, 2015 7:21 am

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava 2chuq7s        Sense voler ni de lluny comparar la feina artesana del amic Tram Blau amb aquesta foto,a la que li trobo una certa semblança als automotors del Tortosa la Cava,es per aixo que la he posat aqui. Dons aixo es el resultat de empalmar dos vagons curts de LGB i amb la ajuda de 2 bogies tranviaris a sortit aquest automotor que donarà servei al nostre circuit de La Vilella Baixa.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDj Jun 18, 2015 7:35 am

Trobo que és un vehicle fantàstic i com sempre demostres que tens una gran imaginació. Molt interessant i la manera de no veure sempre el mateix material per tot arreu.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDj Jun 18, 2015 8:17 am

M'agrada.

M'imagino que és fet totalment amb peces LGB (radiadior, fanals, seients, etc, etc etc), oi?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDj Jun 18, 2015 9:36 am

Si, efectivament ,radiador del Zaragoza LGB , els focos de maquines de vapor, seiens dels coches originals i bogies del tranvia americà., sols he costruit els tabliers i caixes simulant els motors, amb tubos i caixes de pastilles,enllumenat interior amb bombetes i focos amb leds,posats verticals per amortir una mica l`intensitat, Algunes coses comprades a Ebay i altres del caixò-

                                                                                     Fins la propera.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDv Jun 19, 2015 1:43 am

Ho trobo fantàstic, amb els vagons de LGB es poden fer veritables obres d'art de automotors

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDv Jun 19, 2015 2:52 am

alejandro sasplugas escrigué:
Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava 2chuq7s        Sense voler ni de lluny comparar la feina artesana del amic Tram Blau amb aquesta foto,a la que li trobo una certa semblança als automotors del Tortosa la Cava,es per aixo que la he posat aqui. Dons aixo es el resultat de empalmar dos vagons curts de LGB i amb la ajuda de 2 bogies tranviaris a sortit aquest automotor que donarà servei al nostre circuit de La Vilella Baixa.

ja ho deia jo que ens ensenyaries coses "GUAPES!!", m'agraden molt els automotors !! molt bona feina de caixó!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDv Jun 19, 2015 5:52 am

super12 super12 super12 super12 super12

És s meravellós. M'encanta aquest tipus d'automotor.
Felicitats !!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDv Jun 19, 2015 10:41 am

Precios, felicitats, per la bellesa i l´estil molt maco. Espero veure´l algun dia en viu
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 12:22 am

Aquest és un model enginyós - un ús intel·ligent dels diferents components per produir un automotor que capta molt bé les característiques de la via fèrria Tortosa / La Cava.  Bravo super12
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 7:37 am

Felicitats per l'automotor, m’agrada.

Quan el vaig veure a part de recordar-me el del carrilet de La Cava i a alguns dels mallorquins, també em va fer pensat amb aquest!


Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava 2im876h
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 8:40 am

Eduard i a tots els que demostreu que aquest automotor a despertat el vostre interes ,os agraeixo els vostres comentaris, i a la vista del foto que has posat ,que desconeixia totalment,

el semblant es realment notable, A mi tambè m`encanten la quantitat d`andromines que es van arribar a costruir en aquells anys en que l`enginy i la neçecitat obligaven a fer rodar cualsevol cosa per les vies.

                                                                           Gracies a tots-
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 8:51 am

D'aquí aquella frase que a mi m'agrada tant: "la necessitat crea l'enginy"
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 8:53 am

Una "bixu" molt interessant, per on circulava

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 9:22 am

L'automotor és un De Dion Bouton, de la línia Hedjaz en el tram sirià d'aquest ferrocarril.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 9:34 am

És una peça encantadora, aquest automotor assiri.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Jun 20, 2015 9:42 am

fve escrigué:
L'automotor és un De Dion Bouton, de la línia Hedjaz en el tram sirià d'aquest ferrocarril.
Interessant study ,gràcies

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDs Set 10, 2016 11:50 pm

Hola Alexandre, tens alguna foto de com vas fixar el motor al xassís?. Surt a dins de la cabina?.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 12:37 am

Això sona a vull fer un nou invent i busco idees. .. riuuu ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 12:45 am

Si vols fer-ho en fusta et faig els plans en AutoCad, és fàcil i gairebé tot en a 3 mm. el de 1,2 mm és molt poc

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 12:57 am

Ja fa temps que tenia pensat fer un vehicle autopropulsat però a partir de vagons Toytrain, modificant, adaptant, etc. Ara ja tinc els vagons que faré servir de punt de partida (els buscava barats) i sé quina motorització vull fer servir, la mateixa que va posar al seu automotor l'Alexandre. Però m'agradaria veure com la va adaptar i si sobresortia gaire.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 1:02 am

No tinc fotos, pero et puc dir que vaig partir dels bogies motoritzats del tranvia americà que son mes baixets que els normals,i porten la subjecciò al damunt, llavors vaig  modificar el terra del coche , i vaig aixecar la zona on s`allotgen els bogies sols tallant les potes dels seients d`aquesta part el interiorisme va quedar prou bè , llavors un foradet al centre del pasadis i el bogie queda subjectat. evidentment ajudat de alguns reforços per que el conjunt sigui prou rigid.

Si vols podria pendre alguna foto dels detalls , pero auria de ser d`aqui uns dies.

Alexandre,
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 7:49 pm

Gràcies Alexandre, no passa res, només era per veure com quedava en un vagó. Aquest motor ja el vaig fer servir quan vaig fer la Climax. Quan comenci la construcció ja veure com ho faig per adaptar i camuflar el motor.

ok
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 10:16 pm

És una andromina molt maca... d'aquelles que les primeres companyies construien als seus tallers amb els mitjans que tenien a mà...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 6:33 am

ostman escrigué:
És una andromina molt maca... d'aquelles que les primeres companyies construien als seus tallers amb els mitjans que tenien a mà...

jo no ho diria pas que es fet en un taller, he vist automotors molts semblas aquest a frança..el que no recordo es si es un berliet o un dion..tinc imatges però ara no les localitzo..

http://forum.e-train.fr/viewtopic.php?f=4&t=2484&start=15

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 10:08 am

Pel meu gust és preciós.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava   Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Tortosa-La Cava
» MC2 Tortosa - La Cava
» web artesá Alemany
» locomotora 3 carrilet Tortosa
» automotor rtv

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: