TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]

Ir abajo 
+6
peps
lluis7
TramBlau
Olot
bantren
Maquinaire
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Maquinaire
Aspirant a jardinaire
Maquinaire


Ubicació : Tona
Edat : 68
Data d'inscripció : 12/12/2011
Nombre de missatges : 17

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDg Ago 03, 2014 1:03 pm

Hola, gràcies per l’interès, realment he estat bastant desconnectat, mil ocupacions ..., cap de rentable !!!
El circuit està una mica parat, falten molts retocs, les vies estan totes tirades i el cablejat, però hi han coses que no funcionen.
Cada vegada que m’hi poso amb toca netejar les vies per què perden la conductivitat per la porqueria que respirem.
Ara li hi toca el Sol de ple, hauré d'esperar a que faci menys calor per tornar-hi.

Salutacions a tothom,

Frederic
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDg Ago 03, 2014 1:56 pm

És el que em passa a mi a la terrassa: el sol no em deixa gaires hores per a treballar.

Netejar les vies per mi va deixar de ser un problema quan vaig conèixer un producte alemany que es diu Schienenreiniger

En vaig parlar en el fil de neteja de vies (cap al final de la pàgina, en un missatge de data 3-4-2011):

https://trenscat.forosactivos.net/t436-neteja-de-vies-via?highlight=neteja

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDg Ago 03, 2014 6:32 pm

El sol?
Quan era petit, en anar a la platja clavaves quatre pals a la sorra i posaves un llençol.
Tornar a dalt Ir abajo
Maquinaire
Aspirant a jardinaire
Maquinaire


Ubicació : Tona
Edat : 68
Data d'inscripció : 12/12/2011
Nombre de missatges : 17

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDl Ago 04, 2014 10:04 am

Aquest matí els nets m'han "obligat" a arrencar el tren "I TOT FUNCIONA" més o menys he netejat la via amb un espontex lligat a una fusta, però a partir de les deu retirada.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDl Ago 04, 2014 3:58 pm

Esta molt be tenir uns nens així d'autoritaris, així les coses al menys es mouen.  Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Maquinaire
Aspirant a jardinaire
Maquinaire


Ubicació : Tona
Edat : 68
Data d'inscripció : 12/12/2011
Nombre de missatges : 17

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDt Ago 05, 2014 8:36 am

[img]El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 2cyjnk5[/img]
[img]El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 35aj0pc[/img]
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDt Ago 05, 2014 9:52 am

Renoi... Aquest quadre deu fer marevelles...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 06, 2014 9:59 am

Bones imatges.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 14, 2024 5:00 pm

Quina llàstima que les fotos d'aquest fil s'hagin perdut! nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDt Abr 16, 2024 8:12 pm

Si una llàstima..i llàstima no saber res més desde fa tan de temps!!

Salutacions 

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maquinaire
Aspirant a jardinaire
Maquinaire


Ubicació : Tona
Edat : 68
Data d'inscripció : 12/12/2011
Nombre de missatges : 17

El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitimeDt Abr 16, 2024 8:23 pm

Bona tarda, segueixo per aquí, però tinc el tren una mica abandonat, canvi de casa amb menys espai i milers d'altres coses no m'han permès seguir gire amb el tren El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 1f625 El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 1f625 El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 1f625
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]   El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» locomotora de vapor energie FGC
» El circuit ideal
» El meu circuit [Bantren]
» Automotor billard A150D (França) a escala IIm, construit de fusta per en Frederic Caballé
» Circuit en IIf

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: