TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]

Ir abajo 
+18
ignasibaga
jordi48
Mitjans
4000Talguera
el terrat de margarit
lluis7
Maxx_Rivoli
E4lok
peps
Antic mak(baixa volunt)
TramBlau
Pau
MALLET73
ostman
Olot
Sisu
jaume
josepmaria
22 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDt Gen 22, 2013 10:49 pm

De moment el POSSIBLE circuit a les golfes d'una casa de poble, l'he dibuixat renunciant a fer corbes de radi més gran (les volia fer mixtes R1+R2) per tal que no fossin tant tancades però mejaven massa espai i del que disposo és el d'aquest paralalepiped de 5.30m x 4.30m on també hi he de tenir el taulell H0. En una primera fase només podré fer l'os perquè no tin cap agulla peró sí molta via, en una segona fase si tot va bé ja els hi posaré.
Més endevant potser podria fer el ramal (caldria fer un pont llevadís per salvar l'accés a una porta) que circularia per l'altre paret i pot continuar cap a una altra cambra, ja ho veurem.
L'he començat a montar a terra per veure com queda, quan hi torni continuaré, després caldra fer el taulell i... tota la feina.
Espero les vostres crítiques i suggeriments.
Cordialment.
Josep Maria.

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] 2howzsh

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Kdrbj9

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] J9279c


Editat per darrera vegada per josepmaria el Dt Des 22, 2015 11:05 pm, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDt Gen 22, 2013 11:00 pm

Molt be, el que interessa es que puguis gaudir del teu circuit i del steus trens.
Felicitats.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6874

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDt Gen 22, 2013 11:37 pm

Et felicito per la teva decisió, encara que sigui petit, almenys podràs fer còrrer trens i el pots decorar tant com vulguis. Jo no tinc olta experiència, els companys potser et diran si pots canviar alguna cosa, jo no el veig malament. Els meus ànims i a veure si ens ensenyes els progressos.
ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDc Gen 23, 2013 6:33 am

Molt bona decisió.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Esperem les fotos de la construcció del circuit.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDc Gen 23, 2013 8:15 am

M'agrada el circuit que plantejes...

A la punta de l'os contraria al pont llevadis, potser intentaria fer un bucle de retorn... Amb el temps... Aixi tindras l'opció de donar la volta als teus convois...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDc Gen 23, 2013 9:49 pm

El radi que estàs utilitzant, és R2?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDj Gen 24, 2013 1:21 am

Pau, potser sí que podria fer un bucle, però falta molt de temps... de tota manera he llegit que he d'evitar de no fer un curcircuït oi?. Quan arrivi l'hora ja miraré què he de fer per evitar-ho.

Amadeu el radi és el més petit R1 (ref. 11000) de 600mm, vaig dibuixar el combinat R1+R2 però ocupava molt de lloc (ara ja hauré de fer un taulell de 1.5m, per això hi ha la trapa) i no m'hi cabia el taulell d'H0, ja sé que això és una limitació, ......


Cordialment.

Josep Maria
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDj Gen 24, 2013 6:05 am

Una opció també podria ser de fer-lo modular. Això et permetria poder transportar el teu circuit un moment donat, com ara per participar amb els altres membres que fan mòduls o a qualsevol altre esdeveniment.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDj Gen 24, 2013 9:08 pm

Moltes gràcies Amadeu pel suggeriment i l’oferiment.

Això dels mòduls n’hi tant sols m’ho havia plantejat.

Jo sóc una persona amb molt poques habilitats i hores d’ara amb pocs recursos. D’altra banda disposo de molt poc temps per als trens, perquè com que els tinc a fora només m’hi puc dedicar quan hi anem, tot alternant-ho amb un grapat de feines que sempre hi ha .. etc.

He d’afegir també que si bé és cert que m’agraden els trens i que m’agraden des de sempre també és cert que no són –per a mi- el que intueixo que són per a vosaltres, n’hi de bon tros.

Crec que difícilment estaré mai en condicions: tècniques, de temps i anímiques com per participar en una trobada on jo hagi de portar i exposar un circuit n’hi tany sols un mòdul.

Això no obstant atès el suggeriment m’he mirat els fils que tracten de mòduls per saber de què anava, i és cert que si fos més hàbil i manyós, no estaria malament de plantejar-me una cosa desmontable, perquè en aquelles golfes -de tant en tant- s’hi ha d’intervenir perquè no sé si a les fotos us heu adonat, que el terra és un empostissat de fusta que s’aguanta directament sobre les bigues i ja és vell.

No descarto però d’acudir algun dia a una de les vostres trobades si als meus nets els va bé i si a vosaltres no us destorba.

Cordialment.


Josep Maria
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDj Gen 24, 2013 9:19 pm

Naturalment sempre que acudeixis a una trobada seràs ben rebut entre nosaltres. I ningú destorba si l'hi agraden els trens Very Happy

El que dius està molt be.

Una de les avantatges dels fòrums és que cadascú pot donar idees, i cadascú agafa les que més l'hi convé.
La riquesa dels fòrums és precisament aquesta varietat d'idees que hi pots trobar, i d'on se'n pot treure molt més que si un està sol.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDj Gen 24, 2013 10:31 pm


Gràcies de nou.


Cordialment.


Josep Maria
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 10:27 am

Olot escrigué:
Naturalment sempre que acudeixis a una trobada seràs ben rebut entre nosaltres. I ningú destorba si l'hi agraden els trens Very Happy

El que dius està molt be.

Una de les avantatges dels fòrums és que cadascú pot donar idees, i cadascú agafa les que més l'hi convé.
La riquesa dels fòrums és precisament aquesta varietat d'idees que hi pots trobar, i d'on se'n pot treure molt més que si un està sol.


Amadeu ...tens tota la raó!!!!!!!

Josep maria! el que donaria per tenir unes golfes!!! enhorabona i si decideixes fer-ho amb mòduls, seràs un altre integrant dels mòduls momi catalans.

salutacions
mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 8:57 pm


Gràcies pels ànims, això dels mòduls ho veig llunyissimm.....

Cordilament.

Josep Maria
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 9:01 pm

Oh ! has canviat la foto del avatar. És una màquina feta amb Meccano?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 10:23 pm

Sí és feta amb Meccano.


Quan el meu fill era un noi a més a més del llavors modern Lego, vam recuperar el Meccano, ell va fer màquines, ginys,  grues, avions, cotxes ... etc, i jo quan ell ja en sabia molt  vaig fer un parell de màquines de tren, però la manca d'espai al pis  (i de peces)..... ho desmuntavem tot.
Només guardo les fotos.

Aquesta que he triat m'ha semblat la més airosa però penjo una foto de l'altre.

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Rartcp

Cordialment,

Josep Maria




Editat per darrera vegada per josepmaria el Dv Gen 01, 2016 9:56 pm, editat 5 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDs Gen 26, 2013 11:02 pm

I encara n'he trobat una altre de la que he triat, però més de costat.

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Dfiwpz

Cordilament,


Josep Maria


Editat per darrera vegada per josepmaria el Dv Gen 01, 2016 9:58 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 8:05 am

Dons llàstima d'haver-les desmuntat. Sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 10:24 am

Són molt maques les locomotores fetes amb meccano! Mon germà té un quit d'una màquina de vapor que encara es ven actualment i es compatible amb les vies de la nostra escala, aquí teniu una foto.

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] P1050777ai.th

(Es cau a trossos, s'han d'apretar una mica més els cargols)

Tot i així m'agraden més les locomotores de meccano del Josep Maria.


Editat per darrera vegada per Pau el Dg Feb 10, 2013 12:08 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 11:06 am

Per a tornar al tema aquí tens, Josep Maria, un fil d'un altre fòrum que parla detalladament de la construcció d'un mòdul.

Tot i que ha has deixat clar que no faràs mòduls, les tècniques que utilitza aquest home són perfectament útils per a un circuit fixe d'interior:

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?t=6012&postdays=0&postorder=asc&start=0
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 9:14 pm

Meccano, sempre em recorda la penya del cargolet.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 11:33 pm

Pau, jo fa molt de temps que no segueixo les novetats de la Meccano actual (France),
ara fan tota mena de peces expresses per a un model, tal com sembla que és aquest quit del teu germà.

Les dues locomotores que jo vaig construir són de catàleg general de peces estàndard, la més petita és podia fer amb la caixa màxima (la del 7 antic ó la de 10 posterior)
i la més gran era un dels supermodels editats per Meccano (England). Em sembla que la petita si no feia 45mm de via s'hi acostava molt. Celebro que t'hagin tagradat.

Jaume, la Penya del Cargolet continua activa, només que ara ningú no els patrocina, com quan exposaven amb una carpa al bell mig de la plaça de Catalunya de Barcelona,
o a la seu de l'antiga caixa de Barcelona a la plaça de sant Jaume.

Aquest mateix curs, amb els meus nets, vam anar a l'exposició que va organitzar la Penya en una petita sala municipal del Clot.


Amadeu, gràcies per l'enllaç. Deu n'hi do tota aquesta gent ...!, però em quedo amb les fotos i els vídeos del Ferrocarril de la Terrassa.

Bé jo no crec que aconsegueixi més que una cosa ben senzilleta.


Cordialment,




Josep Maria
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 5:43 am

Pero la penya del cargolet no te ni web ni blog ni res, no trobo res.
I es una llastima doncs era bona cosa a veure. I mes si com dius van muntar al clot, a quatre pases de casa.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 9:22 am

Jaume, clica aquest ennlaç

http://clubmeccanocatalunya.net/

Hi trobaras coses com aquesta




(la imatge del cartell d'una exposició de la penya que reprodueix el tramvia blau de Barcelona, es va perdre amb el canvi del "host" d'allotjament d'imatges i ara no la trobo)




Cordialment ,



Josep Maria.


Editat per darrera vegada per josepmaria el Dc Des 31, 2014 7:32 pm, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDt Gen 29, 2013 10:17 pm

Molt agrait!!!!!!
Encara que fos per casualitat, he vist algunes de les expos a la plaça saat jaume i a la fira que es feia al poble espanyol.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: CIRCUIT A LES GOLFES   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitimeDs Feb 02, 2013 8:02 pm

Avui hem anat a la casa de les golfes, he acabat (a terra) la primera fase del cicuit.

He fet circular els trens, el Märklin (aquella que en manolo0101 em preguntava si la feia còrrer)  i despres un LGB Stainz + porta troncs.

Tot ha funcionat bé.

Ara caldrà fer el taulell i continuar...

Us penjo una foto, també he gravat uns petits videos però no se com es penjen.

Per força ho he de publicar a you tube o a Dailymotion?

Si és així tampoc sé com es fa, ja ho miraré.

CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] 2n8509k


Editat per darrera vegada per josepmaria el Ds Gen 02, 2016 10:34 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] Empty
MissatgeAssumpte: Re: CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]   CIRCUIT A LES GOLFES I  [josepmaria] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 6Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» CIRCUIT A LES GOLFES II (josepmaria i néts)
» El circuit d'en Ulises
» Circuit 4000Talguera
» Circuit en IIf
» Circuit de Despatx

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: